Kapitał
Limit pamięci: 64 MB
Słynny bajtocki specjalista z zakresu teorii gier, Baj Tash, wynalazł bardzo interesującą grę.
Plansza do tej gry składa się z pewnej liczby pól ułożonych w linii prostej.
Początkowo na każdym polu planszy znajduje się jeden pionek.
Są dwa rodzaje pionków, niebieskie i czerwone.
Gracze mają do dyspozycji kilka schematów, złożonych z niebieskich
i czerwonych pionków. Gracze ruszają się na przemian. Każdy z graczy może wziąć
z planszy grupę pionków ułożonych dokładnie tak samo, jak w którymś ze schematów
(musi się zgadzać kolor pionków i ich wzajemne położenie; schemat można jednak skalować
i odwrócić). Na przykład dla schematu i planszy
gracz może wziąć drugi, czwarty, szósty, ósmy i dziesiąty pionek
(schemat został odwrócony i przeskalowany dwukrotnie). Następnie gracz może
zabrać wszystkie pionki, których na pewno nie będzie można wziąć w kolejnych
ruchach, ze względu na to, że nie pasują do żadnego schematu. Każdy taki
pionek liczy się jako punkt.
Grę wygrywa gracz, który zdobędzie największą liczbę punktów.
Chcąc się wzbogacić, Baj Tash zademonstrował swoją grę
drugiemu najbogatszemu człowiekowi na świecie, Gillowi Bytesowi z Bajtycji.
Gra bardzo spodobała się Bytesowi (dużą zasługę miało tu to, że Tash
sprytnie pozwolił Bytesowi kilka razy wygrać) i spytał, jaką nagrodę
Tash chciałby za nią dostać. Tash powiedział, że chce za nią
dostać tyle bajtyckich centów, na ile sposobów można ułożyć w linię
szafiry i rubiny, które zostały użyte jako pionki w grze. Na przykład, 2 rubiny (R)
i 2 szafiry (S) można ułożyć na 6 sposobów: RRSS, RSRS, RSSR, SRRS, SRSR, SSRR.
Bytes ochoczo się na to zgodził.
Po odejściu Tasha Bytes polecił Tobie - zatrudnionemu przez siebie
informatykowi - obliczenie, ile będzie musiał mu zapłacić.
Bajtycja posiada interesujący system walut - 10 bajtyckich centów
tworzy 1 bajtycką dimę, 10 bajtyckich dim to 1 bajtycki dolar, 10 bajtyckich
dolarów to bajtycki hamilton, i tak dalej: jak weźmiemy 10 w dowolnych
bajtyckich jednostkach monetarnych, to otrzymamy 1 w następnej większej
jednostce. Gill Bytes jest bardzo drobiazgowy, także najbardziej go interesują
najmniej znaczące cyfry nagrody, którą obiecał zapłacić. Chciałby on poznać ostatnich cyfr
nagrody wyrażonej w największych bajtyckich jednostkach monetarnych, w których
wyraża się ona liczbą całkowitą.
Wejście
W pierwszym wierszu podane są trzy liczby , i (,
), oznaczające odpowiednio liczbę rubinów, liczbę szafirów oraz liczbę cyfr oczekiwanych przez Bytesa.
W testach wartych punktów zachodzi warunek .
W testach wartych punktów zachodzi warunek .
Wyjście
Należy podać ostatnich cyfr nagrody. Jeśli nagroda ma mniej niż cyfr, to należy
wypisać zera wiodące tak, by łącznie zostało wypisanych dokładnie cyfr.
Przykład
Dla danych wejściowych:
11 5 9
poprawną odpowiedzią jest:
000004368
Autor zadania: Eryk Kopczyński.